İki yıl kullandım ben bıraktım hemen hamile kaldım. Bırakırken de aslında hapın altı ay daha korumaya devam ettiğini düşünerek bıraktım olmaz nasılsa bi altı ay daha beni götürür diye öle olmadı hemen hamile kaldım. Dr. sordum neden hemen oldu hap daha da koruyuculuğunu devam ettirmez miydi diye haplar düzen sağladığı için tam tersine kolay hamile kalma yöntemidir halk arasında bilindiği gibi hamileliğe engelden ziyade düzene koyması bırakıldığı an hamileliği kolaylaştırır dedi. İçerken koruyor ama aynı zamanda bıraktığınızda hamile kalmanızı da kolaylaştırıyor yani.