Seymaayyy Kızlar devlette isteğe bağlı sezeryan oluyormu birde benim bağsur mu deniyordu o tarz bırsey var dışarda acaba Normel doğum tetıklermı bu hafta doktuma soracağım suan merak ettım ?🙊
belis_4 Seymaayyy devlette isteğe bağlı yapmiyolar. Arkadaşım canım çıkana kadar 15 saat suni sancı çektim dedi. 🤦 Aslında yapsalar nolur anlamiyorum
Ezgiduru Seymaayyy bence dogum seklime anme karar vermeli ben cok sacma buluyorum illa hayati tehlike olması gerekmiyor sezaryan icin ama. Devlette malesef boyle..
Seymaayyy belis_4 bende aynı fıkırdeyım ne olur sanki ılla paraylamı sezeryan olmamız lazım uğraşmak ıstemıyolar bence
belis_4 Seymaayyy bencede nede olsa ebeler normal dogurtuyo diye. Bide saçmalık 9 ay takibimi yapan doktorum doğuma girmicekse ne anladım bu işten. Sonuçta 9 ay boyunca bı güven duygusu olusuyo.
belis_4 Seymaayyy ilk dogumum kendi isteğimle sezeryan oldu. Çok korkuyordum. Epidural anastezi önerdi doktorum dinledim onu. Aşırı konforluydu. Şimdi ikinci doğumum iki hafta sonra. Doktorum yine aynı kişi. Doktorum olmadan psikolojikmen asla rahat edemem bayılırım heralde
Minikpanda6 Seymaayyy mantıklı olan normal zorunlu olmadkca yapmıyorlar zorunlu ise yapıyorlar zatren
Deletedmom62627 Seymaayyy normalde özellerde de yasak ama rapora farklı işliyorlar. Makat geliş yada farklı komplikasyonlar oldu yazıyorlar.