_beybisolar123 Malesef hastaneye gittim enfeksiyon bölümüne randevu alıp doktora hamile olduğumu söyleyince ilaç tedavisinin bebek için tehlikeli olduğunu ve bebeğe zarar verebilecegini söyledi eğer kabul etseydim kağıt imzalatip ilaç yazicakti ama kabul etmeyince doğal yöntemler le döktüm çok şükür