Merhaba hanımlar kaçıncı haftada doğum yaptınız biz 40+2 deyiz daha bir belirtimiz yok 😊
Kubrab1 39+5te doğum yaptım. Sizin bebişin gelmeye niyeti yok galiba 😂
Kubrab1 aynen canım bizde 40+2deyiz gelen giden yok :)
Kubrab1 Bende 40+1arada sancı oluyor ağrı bekliyoruz
Ceyduygu kız bebek erken gelir derlerdi 😊 gelesi yok galiba 😅
Ceyduygu maşallah:)darısı bize olsuuuunnnnnnnnn😍
Kubrab1 Onlar uydurmaca bence 😂
Clostiridium perşembe kontrolumuz var bakalım 😊
Clostiridium Onu 3 yıl önce yaptım tabi şimdi benimde başıma 18 haftaligiz 😍😂
Ceyduygu sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😊
Kubrab1 bizimde yarın kontrol bakalım ne diyecek dr hanım:)
Selma61 benim ne agri ne sancı birsey yok
Dün bu postu attıktan sonra sancılandim ve Doğukan gittim 😊