NazAkyol06 Kızlar 12+5 günlük hamileyim. Kasıklarımda sertlik ve ağrı var. Sizce normal mi ? Korkmam gereken bir durum var mı ? Başından geçen anneler varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Cansumuratt NazAkyol06 ağrı olması normal canım sertlik derken nasıl gaz gibi şişkinlik oluyor o olabilir mi