Acemianne__ göğüs pedi alıp kullanın süt veya akıntı varsa ped çeker koku anlaşılır. Şuan 4 aylik oğlum var doğumdan beri göğüs pedi kullanıyorum gece göğsümün üstüne yattığımda 2 saatten fazla sürede emzirmedigimde veya oğlum acıkıp ağladığında süt akıyo bilindiği gibi süt sıcak olduğu için bi süre sonra ped kokuyo sizde öyle deneyebilirsiniz. İnşallah yardımcı olmuşumdur uzun oldu ama kusura bakmayın.