Gizemmmmmmkync ben orada poliniklige giderken birinin doğum zamanni gelmişti doktorun uzmanla konuşmasına şahit olmuştum hocam anne normal doğumdan çok korkuyormus normal yapmazmis Sezeryan istiyor demişti. Hoca da Sezeryan yapalım demişti o zaman. Anneyi kirmamislardi öyle biliyorum. Doktora istersen durumunu anlat sana kalmış artık ama sezeryandan olabildiğince bence uzak dur ben de normalden korkuyorum ama sezeryandan daha çok korkuyorum acısı daha sonra çıkıyor normalde o an çekip kurtuluyorsun. Yine de sana kalmış artık🤗☺️