22 haftayım sürekli göğüs kafesimdeki kemiklerim sızlıyor ağrıyor bide aynı şekilde sırdımda ağrı var kemiklerim resmen felaket ağrı içinde özelliklede yemek yedikden sonra başlıyor oturamıyorum yatmam gerekiyor yatıncada 15 dk sonra ağrım diniyor yaşayan var mı bu durumu 😩