Fatma-nur merhaba gebelikte yüksek tansiyon da. Bahsetmek için günlük olan tansiyonun 3 fazlası olması lazım misal. Biri için 12 tansiyon normal iken. Günlük hayatta tansiyonu 9 geçmeyen biri için yüksek tansiyon sayılır. Benim günlük hayatta tansiyonum hep 8 yada 9 gebelikte 12 ve 13 oldu doktor basta fark etmedi sonra ödem ve bas ağrısı da patlamak üzereyken test yapıldı idrarda protein kacagı çıktı. Az kalsın bebek de ben de ölecektim. Tansiyon 13 a çok yüksek sayılmaz demeyin. Normalde düşük tansiyonlu biri için yüksek tansiyon sayılıyor