Bugün kan testlerimi verdim plt değerim 58 çıktı normalde 138 olan değerim doktorum dogum anında kanda pıhtılaşma sorunu yaşarız dedıler aşırı düşmüş diyorlar kan pıhtılaşma sayımı olarak geçiyor makina yanlıs saymıstır deyip birde gözle camda sayım için tekrar kal alımı yaşandı basına gelen varmı 58 değer ile dogum yapan varmı aranızda