Kızçeler merhaba eşim gebeliğimin başlarında fenerbahçeli hastNe çıkışı istiyorum demişti bende direkt hayır demiştim o gün bugündür konuyu açmadı bende nedense aşırı duygusallık yaşıyorum adamın dediği olsun istiyorum ama nerden yaptırıcam bilmiyorum, ben kırmızı kadife tulum yaptırdım 5li şapka ve tulum üstünde bebeğimin ismi yazan onu ertesi gün giydiricem bari hemşireye fbli takımları vereyim diyorum. Nerden bulabilirim?