Ipekgulll ben ilk 2 bebeğimi 8 9 haftalıklarken kalpleri durup kaybettim 2 ciden sonra doktor bana genetik test yaptı düşük seviyede kan pıhtılaşması çıkmıştı 3 cü hamileliğimi öğrendiğim gün iğneye başlamıştı doktorum kan sulandırıcı doğuma girmeden bir gün öncesine kadar kullanmıştım şimdi birdaha hamileyim bunda da test yaptık öğrendiğimde ama kan pıhtılaşma çıkmadı iğne kullanmadım aspirin hap verdi sadece şuan 30+2 olduk çok şükür