Nergs199 Melikezturk Rabbim sizede en yakın zamanda hayırlı sağlıklı evlat nasip eder inşallah .bende düşük yaptığım için çok iyi anlayabiliyorum .yasamayan bu üzüntüyü asla bilemez
Melikezturk Nergs199 aynen canım en tez zamanda sana da bana da isteyen herkese de nasip etsin inşallah Rabbim
Yaseemintopal Aynı haftalarda bende bebeğimi kaybettim çok zordu ama her şerde bir hayır vardır 3 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 35+2 yim geçecek bu günler emin ol
Nergs199 Ruhak 8 haftalık ti kalp atislarini falan duymustık .bidaha ki gttigimzde kalp atışı yok dediler
Melikeylmaz Melek2 Rabbim sabır versin. İnşallah hayırlı vakitte tekrardan sağlıklı bir şekilde bebeğiniz olur ❤️
arenimo Melek2 canımm 😔 çok büyük geçmiş olsun ama üzülme sıkma canını asla gebe kalamayan insanlar var onları düşün senin yinede tekrar hamile kalabilme şansın var Allah kucağını boş bırakmasın ❤️
Twinsmom66 Melek2 hic üzülme canim.hayirlisi olsun . Bende 10 haftalık kaybettim diğer ay tekrar hamile.kaldim şimdi kucağımda 2 haftalık bebeklerim