Melek2 çok geçmiş olsun. Ben de 9 haftalık gebeliğimde kalp atışı olmadığı için kürtaj oldum 1,5 ay önce..çıkan parçaları genetik araştırmaya gönderdik ve kromozom bozukluğu olduğunu öğrendik. Her şerde vardır bir hayır moralinizi bozmayın. Sağlıksız gebelikler kendini sonlandırıyor. Rabbim isteyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin..