Kub_ra Arkadaşlar merhaba birşey sorcam ben 13 haftalıkken kontrole gittim dr çok büyük ihtimalle erkek dedi en son bi daha baktı evet erkek dedi sonra 15 haftamda kız dedi böyle olan var mi başka dr gitmelimiyim sizce
Alka Kub_ra Başlarda kiz dedi sonradan erkek dedi banada erkek şuan . En son dedigi.dogru büyük ihtimal.ama.ben 3 doktor a sormuştum .😂😂
aysenurtc Kub_ra 15 biraz erken yani söylenir ama net değildir . 20 den sonra cinsiyet ayrımı daha net söylenir kesinleşir