Pinarlina Reyrey1628 37+3 sen selam uyku yok arada bır sancı var ve ne zaman gelır dıye bekleyen ben 😂
demirmommm Reyrey1628 37+1 ben de uykusuz geceler devam ediyor birde ellerimde ayaklarımda şişlik oluşmaya başladı yarın kontrol var bakalım
busra_2332 demirmommm Pinarlina bende 37+1 kızlar sancılarınız ağrılarınız ne durumda? Kasık ağrısından ölücem nerdeyse 🙄
Reyrey1628 demirmommm bende 30. Haftadan beri ayaklarımda şişlik var. Ellerim gece uyuyup uyanınca acıyor ödemden en çok bu ödemelerin gitmesini istiyorumm
demirmommm busra_2332 dün tüm gün bel ve kaşık ağrısı yaşadım ama daha çok adet sancısı gibiydi tüm karnıma yayılmıştı kasıkta çok hissetmedim. Hareketleri çok azaldı benim sizin de öyle mi ?
marbling10 Reyrey1628 uyuyamıyorum 😳 3 ten beri uyanığım ve 8 de işe gideceğim😬🤷 diyeceklerim bu kadar
marbling10 Comologgo benim de alarm 7 buçukta, yatsam uyumaya çalışsam bi türlü beklesem ayrı dert 🤦🏻♀️ senin saat gelmiş yine iyi bari.