sehrengiz_8 pinkymoms her şeyi alındı hazır ama yıkamadım daha henüz hiçbirini 30+1 haftalığım izne ayrılmayı bekliyorum onları halledebilmek içinde
pinkymoms sehrengiz_8 yavaş yavaş yapılır bundan sonrası herşey hazırsa en zor levelleri geçmişsiniz valla🤣🤣
Handan_65 pinkymoms Ayyy daha gelmeden kızlarımızı düşünüyoruz gelsin cadalozlar daha neler neler alacaz 🤣🤣😍😍
Dryng321 pinkymoms 31+6 bı kaç parça bişey aldım ama tam anlamıyla alışveriş yapamadım hala cantamda hazır değil 😂
BabyAAO pinkymoms 31+0 bizde burdayız kızımlaa 🙋🏼♀️👼🏻 Bütün eşyaları alındı yıkamaya ve ütülemeye başladım bu hafta sonuna kadar hepsi biter umarım🥰 çikolatasını yaptırıyorum kapı süsü ve yastığı da gelicek onu bekliyorum 🥰
BabyAAO pinkymoms evet hastane ve eve gelen giden için İnstagram da molicikolata var oraya yaptırıcam 100 adet ve kolonya şişesi hediye 119 TL ye 🥰
Hatice_32 30+1 iz oğlumla cogu şeyi tamamlandı bizm abisinden kalanlarda vardı çok şükür yıkandı ama utulemedim henüz çantasına hazır değil
pinkymoms Hatice_32 oh valla ikinci çocuk rahatlığııı gerçekten☺️☺️ Rabbim sağlıkla hayırlısıyla kavuşmak nasib etsin inşallah
Dilankaraman 31+2 yiz bizde herşeyi aldık bitti birtek yıkanıp ütülenip yerleşmesi kaldı çantamızda hazır değil daha 2 3 hafta sonra yapıcaz inşallah
pinkymoms Kayra_bugra07 evet çopul gebelikler erken oluyormuş🙏🏻 Rabbim sağlıklı ve bayırlı bir şekilde kavuşmak nasib etsin inşallah 🥰❤️