Beyza2727 Allahıma çok şükür 💮 tekrar hamile kaldım❤️ ilk gebeliğimi 7 haftalıkken kaybetmiştim. allahım tekrar nasip etti. 🥺😊 Allahım tüm istiyen anne adaylarınada nasip etsin çok mutluyum çok istiyorduk 1. Sene 3 ay oldu evlenelim
Esra255 Beyza2727 Ben de Temmuz ayında 9 haftalıkken kaybettim bebeğimi. Hala deniyoruz henüz yok. O zaman ben de dua isterimm sizden
Nazendehanim Beyza2727 sağlıkla kucağınıza alın inşallah ben de 2 kayıp yaşadım art arda ben de bir duanizi isterim 😌
ilkimgamze Beyza2727 Gözünüz aydın sağlıklı bir şekilde kucağınıza almak da nasip olsun inşallah 🙏 Kürtajdan sonra kaçıncı ayda oldu ?
Esra255 Nazendehanim Allah razı olsun. Rabbim isteyenlere en hayırlı zamanda hayırlı ve sağlıklı evlatlar versin🌿
ilkimgamze Beyza2727 Benim de öyle. Mayısta kürtaj oldum. İlk adetim kadar korundum. Haziranda korunmayı bıraktım. Ama henüz gebe kalamadım.Bu ay ovulasyon testi kullanıyorum benim için dua edin lütfen ben de hayırlı haberler alayım 🙏
Slakiprtci Bende düşük yaptım 6 haftalıkken 4 ay oldu hala gebe değilim benım icin de dua edermisiniz çok istiyorum ❤️🥺
Amineberra Beyza2727 canım bana da dua eder misin 8 buçuk haftalık düştü iki kere adet gördüm üçüncüye olamadım 35 gün gecikti testlerim negatif kan da yok doktora gittim bir şey yok dedi bende bi umut bekliyorum 35 gün oldu Rabbim seninkini de sağ salim kucağına versin
ikimelekannesii22 Beyza2727 ne kadar zaman sonra hamile kaldınız? 10 ay oldu kürtaj olalı ben hala kalamadım