Kızlar benim de tansiyon sürekli yükseliyo düşüyo hiç sabit kalamıyo. Ya çok yüksek ya çok düşük. Doktpr takip edelim dedi. Bugün idrar tahlili vericem. Bakalım protein falan çıkmaz inşallah🙏Hastaneye yatınca sadece takip mi ediyorlar yoksa tansiyonu düşürmek için bir müdahale yapıyorlar mı? Yapıyorlarsa düşmezse mi doğum kararı alınıyor acaba? Bütün bunların aciliyeti nedir? Yani ben böyle takip edeyim derken geç kalmıyorumdur umarım