Kızlar şunu yaptım kolay hamile kaldım dediğiniz ne var ? Folik asit , omepa q10 , d vitamini , arı sütü bal poleni kullanıyorum . Bir de doktor fitil verdi biraz enfeksiyonum varmış .4 aydır deniyorum olmuyor aklıma takıldı . Bilgilerinize talibim :)