İyi akşamlar hanımlar. 2 haftadır çok kaşınıyorum bütün vücudum yara oldu kan topladı kaşınmaktan göğsümde büyük büyük lekeler oluştu sağlık ocağına kan verdim ggt değerin yüksek çıkmış karaciğerle ilgili problem olabilir kadın doğum doktoruna git dedi ama benim randevum pazartesi. Gebelikte başına gelen var mı korkulacak birşey mi ?