Eleonora Kizlar adetime 4 gün var dayanamayip test yaptim. O kadar silik bir çizgi çikti ki yani çok dikkatlice bakarsan görürsün yalniz🤦🏻♀️Yani fotografin bile çekmek istedim fotografda belli olmuyor bile. Hamilelik mi bu??? Yoksa olmur mu böyle?? Çok heyecanlandim🙈
Zrngrbs51020 Eleonora kesinlikle kan ver benimde adetime bir gün kala test yaptım ve silik çıktı daha sonra hemen hastaneye gittik eşimle kan verdik ve hamile olduğumu öğrendik 3 haftalik olduğu için silik çıkması normalmiş sende kan ver daha emin ol.
Captmom Ben 2 gün kala yaptığımda hemen çok silik bir çizgi çıkmıştı, ertesi gün ilk idrarla direkt çıktı. Ama 5 dk ve sonrasında çıktıysa kuruma çizgisi olma ihtimali yüksek.
Eleonora Captmom 5 dk içinde çikti aslinda ama hayalet çozgi gibi bilmiyorum çok istiyorum lütfen dua edin benim için 🥰♥️
Eleonora Zrngrbs51020 hayalet çizgi gibi çok dikkatlice bakinca belli oluyor aslinda sizdede mi öyleydi ?
hafsam_omerim Eleonora testi yarın değil öbür gün tekrar yapmanı tavsiye ederim ama çok merak ediyorsan hemen kan ver
Birgul Eleonora https://resmim.net/ buradan yükleyerek direkt resim kısmından seçim yaparak link kopyalamalısınız.