Deletedmom5545 25 haftalık hamileyim ve boynum çok fazla ağrıyor Genelde olan Bi şey mi bu haftalar da
Durununannesi46 Deletedmom5545 boynum değil de sırtım nefesimi kesecek kadar ağrıyor benim de bu hafta 😔 25+3
aysenurtc Durununannesi46 rahim büyüyüp yukarıya doğru çıktıkça iç organlarınıza baskı yapmaya başlıyor normal ben 36. Haftadayım 20 den itibaren kaburga ve sırt ağrısı çekiyorum
Durununannesi46 aysenurtc ay maşallah o haftaları görür müyüm acaba 🙈 ya da o haftalarda nasıl dayanırım bu ağrılara düşünmek bile istemiyorum 🤷🏻♀️