LeonunAnnesi Kızlar 22 haftalık hamileyim göğsümü hafif sıkınca yapış yapış bi sıvı akıyor neden olabilir sizde de oluyor mu ? Yanıyor sanki göğüslerim
esinnnnn1 LeonunAnnesi sıkmamak lazım çünkü o ilk süt , en kaliteli olan en sağlıklı olan onu bebeğe saklamak daha güzel olur.
Merverdgn LeonunAnnesi Haftadan beri geliyor benimde 35 haftalık hamileyim. Sıkma ve uyarma onun dışında çok normal. Pamuk koyabilirsin sütyeninin içine uyurken daha çok geliyor bazen sarı bazen daha açık renk. Kuruyunca sertleşen bir sıvı. Süt kanalları açılıyor korkulacak birşey değil.
Merverdgn LeonunAnnesi Bu arada benim doktorum biten birşey değil korkma ve erken doğumu da tetiklemez ama sıkma dedi. 18 haftadır hergün pamuklarla yaşıyorum pamuktan taşıp sütyenimi kıyafetimi ve hatta uyurken çarşafımı bile ıslatıyor yani baya fazla geliyor Ona rağmen bitmedi 😂