gzmbzc Canım öncelikle selam, evet bende panikte vardı hiç ama hiç korktuğum gibi olmadı sabah 8 de hastaneye gittim yatışım yapıldı 10 gibi almaya geldiler basladım tabi ağlamaya ameliyathaneye girdiğimde herkes cok güleryüzlü bi şekilde hos geldiniz dediler ama ben mosmor oldum ellerim bacaklarım korkudan neyse hemen basımı öne eğdirdiler iğne yapıcaklardı bende dedim haber verin iğneyi yapmadan kasmayım kendimi tamam dediler hiç hissetmedim bile iğneyi iğneden de korkan biri değilim zaten. Neyse yatırdılar bacaklarıma sıcaklık geldi uyuştummu diye kontrol ettikden sonradan sondayı taktılar onuda hiç anlamadım bile. Ama uyusmadan takıcaklardı ben ameliyathanede istedim aklında bulunsun. Neyse sonra anestezi doktoru sorular soruyor bana kafamı dağıtmak için bende söyledim panikleyebilirim korkuyorum diye sakin ol bişey olursa müdahale ederiz biz dedi el hareketleri hissedersin ama canın acımaz acırsa hemen söyle dedi neyse doktorum geldi oda konustu benimle 5 dk sonra oğlumu yanağıma koydular o anki duyguyu hiçbişeye değişmem cook şükür cok iyi geçti. Çekiştirmeleei baskı hissediliyor ama asla canım yanmıyor asla korkma boşuna korkmuşum dedim. Oğlumu götürdüler benide diktikden sonra cıkardılar 6 saat sonrada ayağa kaldırlar hemen ayaklandım hiç yatmadım zaten oğlumla ilgileniyorum bugün 5. Gün sadece ayaklarımda cok şişlik oluyor oda normalmiş ben cok sükür sağlıkla kavustum darısı sana ve tüm hamişlerimize🤲🤲🥰💙