Mrve0211 Merhaba 5 haftalik hamileyim idrar yolu enfeksiyonu cikti monurol verdi doktor kullandim ama işe yaramadi heralde sırt ağrısı ve böğrüm çok agriyor derin nefes alinca batiyor ne yapmam lazim bilgilendirirmisiniz