34+5 günlüğüz 6-7 kereden çok daha fazla sertleşme oluyor. Doktorum her kontrolde çok normal diyor Ama 20. Haftalardan beri sürekli sertleşme yaşıyorum. Nst de sorun çıkmadı ama bende çok korkuyorum erken doğmasından. Genelde bi yerden kalkarken, hapşırdığımda vs oluyor Ağrı yoksa sadece sertleşme normal doğuma hazırlıyor vücut kendini dedi.