Hayallerim95 Kızlar kan değerim 10 Muş doktorum şurup verdi onun dışında başka bişeyle yukseltilebikirmi ya da kansızlığı olanlar nasıl yükselttiniz
Gorkem97 Hayallerim95 benim hamileligimin başında 10 du 12. Haftamda baktirdim 9 cikti 23. Haftamdayim suan kan degerim 8 ilac kullandigim halde fayda etmediğini soyledi doktorum damardan kan ilacı alicam direk
gzmbzc Hayallerim95 benimde 8 di 3 tane damardan kan ilacı aldım 11 e kadar çıkabilmiş ancak olmayınca olmuyo :)
DuaElf Hayallerim95 benimde 10 çıktı ilacımı değişti doktor. Sabah akşam limonlu suyla iç hapı dedi bakalıö inşallah işe yarar
Hayallerim95 Gorkem97 hadi ya gittikçe düşüyor demek ki ay benimde 21. Haftada 10 Muş bugün gittim doktorum muhtemelen düşmüştür dedi şurup verdi bana bi riski falan varmı ya ben çok korkuyorum
Gorkem97 Hayallerim95 hamileliğin ilerledikce dahada dusme ihtimali varmis doktorum soyledi daha sen baslardasın o yuzden onlemini alalim demisti , anne icin sıkıntıları çarpıntılarım cok oluyor cabuk yoruluyorum ve surekli halsizim uyuyorum sadece bunlar canim
Meltem_Akgn3 Hayallerim95 korkma bence benim de 3 değerim 😂 endişe etmiyorum çünkü her şekilde doğurcaz sonuçta ilaç kullanıyorum faydası olmazsa kanla serum veriyorlar oda olmadı mı doğumda veriyorlar öyle
Hayallerim95 Gorkem97 aynen bende öyle ya hep uyuyorum inşallah daha da düşmez pekmez falan yiyin bari oda çok iyi geliyormuş
Rjn21 Benim de 10 çıktı, doktorum kan ilacını aç karna iç dedi ve aldıktan 2 saate kadar bir şey yeme dedi, buna dikkat etmeyince etki etmiyomuş
Hayallerim95 Rjn21 evet ben şimdi sabah aç karna içip kahvaltımı 2 saat sınra mı yapayım yoksa kahvaltıdan sonra 2 saat mi gerçi aç karna yazıyor ilacın üstünde
Hayallerim95 Meltem_Akgn3 en korktuğum şey kan kaybından ya da azlığından ölürmüyüm diye😅😕 korkuyorum istemsiz ya 😞
Rjn21 Hayallerim95 Uyandığınız gibi hemen ilacı için, en az 2 saat geçtikten sonra yapın kahvaltınızı
Hayallerim95 Gorkem97 bende şaşırdım baya düşük bişey sorucM 0 olunca vücutta kan mı bitiyor yani ölürmüyüz Allah korusun ama nasıl bişey bu değerler 😕😕
Hayallerim95 Meltem_Akgn3 dimi doğru aslında çok normal bişeymiş ama ben biraz pimpiriğim işte ölürmüyüm vs falan diye düşünüp duruyorum 😅🙁
H-N-U-R 1 yemek kaşığı pekmeze birkaç damla limon sıkıp ılık yada sıcak su ile tüketin yükseldiğini duymuştum bu şekilde denemedim bende daha denicem