Fatzek 16 gün önce sezeryanla doğum yaptım. çok şükür ağrısız sızısız. Bebeğimi kucağıma aldığımda bi garipsedim. dondum kaldım. Bi endişe aldı beni. bebeğime bakabilcekmiyim. küçücük daha kucağına almaya korkuyosun. sadece bunla kalsa iyi emzirme tam bir hayal kırıklığı. sütüm gelmedi memeyi ne kadar uğraştıysam aldıramdım daha minicik 2 hafta erken doğdu yavrum ağlasa seside çıkmıyo. hemşirelere yalvarıyorum bi yardım edin nolur bebeğimmi emmek istemiyor. geldi bitanesi yanıma denedik bi kaç defa oda tutturamadı. yanımda kayınvalidemde var. onunlada deniyoruz olmuyor. En sonunda mama verdi hemşire taburcu olana kadar mamayla meme verin ddi. bebeğim mamanın tadını alınca memeyi hepten reddetti. kayınvalidem yetişti yardıma Allah var çok yardımcı oldu. eve geldik ılık bi duş sonrası sütüm akmaya başladı. göğüs pompası 🙇♀️ hızır gibi yetişti iyiki almışım. iyikiiii. 3 gün boyunca ağlaya aglaya sağdım gögsümü uçları patlıcak artik. hem sagıyorum hem ağlıyorum. ağladıkça daha çok sütüm geliyo oda ayrı bi konu. kayınvalidem agladıkça kaşıkla şırıngayla verdi oğluma arada mamada verdik tabi sütüme yüzünü ekşitiyodu oğlum öyle olunca üzülüyordum. mamayı israf etmeden yerdi. 4.gün silikon göğüs ucu almıştım onunla vermeye başladım ve mamayı unutturmalıydım. gece gündüz 1.5 saat arayla emzirdim emzirdikçe sütüm geldi sütüm geldikçe oğlum doydu. hiç bitmicek sandım hiççç rabbime şükürler olsun şuan 16 günlük olduk biraz göğüs ucu biraz meme ucu deniyoruz. kızlar anne olmak hem çok güzel hem çok zor. Şuan tek sıkıntımız bian önce büyüsekte gezmelere çıksak. 16 gündür çıkmıyorum evden kaldırıma değmedi ayağım. şöyle dışarı bakıp iç geçiriyorum eşime diyorum inanlar ne güzel yürüyor dışarda 😏😏😏 hakkınızı helal edin uzun oldu biraz. 4 duvar arasında buraya yazmak birazda olsa rahatlattı.
Nursen21 Fatzek canım İnan bence onu başarmış olman dünyalara değer Gezmelere gelince bende 9+5 teyim İnan bende evdeyim hep yemek yapamıyorum işimi yapamıyorum yapayalnızım ama olsun çok istediğim evladımı düşününce herşeye değer 🤱🏻
ArzuGl Ne güzel yazmışsın canım. Çok şükür sağlıkla doğmuş bebeğin. Rabbim sabrını verecektir elbet bu günler de geçecek elinden tutup o kaldırımlarda anneyle salındığı zamanlar olacak inşallah.