Selenayylmz Bu iğneyi vurulan varmı acaba? Ben vuruldum 04.11.2021 tarihinde ve sonrasında işe yaramayip kürtaj oldum ve doktor korunma istedi 4 ay siz nasil bir süreçten geçtiniz acaba
Syd23 Selenayylmz ben 1 sene önce vuruldum. Dış gebelikten. Kanamam başladı hemen. Doktorum 2 ay süre verdi tekrwr gene kaldım malesef oda düşükle sonuclandi. Şuan tekrar gebeyim 24 haftalık 🧡
FatihBatur Selenayylmz ben vuruldum dis gebelik geçiriyordum iğneyi vurulduktan ertesi gün Parca düşürdüm ve kanamam başladı 1 hafta falan sürdü sanırım yanlış hatırlamıyorsam her hafta kan verdim betahcg düşmesi icin
Selenayylmz İğne vurulduğumda kanamam hic olmadı ve beta degerim yukseldi Syd23 ben vuruldum kanamam hic olmadı ve beta degerim yukseldi 1 hafta sonra kürtaj oldum