Aayseee Benım normal adet döngüm 33felan kızlar bugun adet döngümün 27.günündeyim adetıme daha beş gün felan varbugün evde test yaptım silik çıktı kan verdım 26 çıktı bu normal mi
KubraAydin Aayseee Gebelik yeni o yüzden böyle düşük :) Hayırlı olsun inşallah sağlıklı gebelik olur ✨
derindemir Aayseee benimde ilk beta değerim 26 idi😄sonra çok şükür güzel arttı.inş sizinde güzel güzel artar
Selenayylmz Aayseee canım bende yaşadım oyle 3 kere 2 tane biyokimyasal gebelik 1 tane dış gebelik yasadim sonuncuda kürtaj oldum ama sen 2 gunde bir kan ver 2 kati cikmasi gerekiyor eger düzenli 2 katindan fazla da cikarsa gebelik oluşmuştur Hayırlı olsun inşallah 🙏
Aayseee KubraAydin amiinnnn inşallah bundan önceki gebeliğim sıkıntılıydı maalesef boş gebelıktı kürtaj oldum o yüzden cok korkuyorum. Insallah sağlıklı bir şekılde kucağımıza alırız
KubraAydin Aayseee iki günde bir tekrar kan verip beta değerinize baktırın benimde ilk gebeliğimdi öyle sağlıksız oldu kürtaj olmuştum şuan 27 haftalığız :) İnşallah bebeğinize sağ Salim kavuşur sağlıklı bi hamilelik geçirirsiniz ❤️🤲🏻
Zeyna27 Aayseee yeni gebelik o yüzden düşük 2 gün sonra tekrarla 2 katı yükselirse sorun yok demektir hayırlı olsun canım Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah