bsra1595 Kızlar merhabalar ılk bebegımde gögüsucu yarasından cok cektım 1.5 sene emdi ama hep yarayla bereyle gectı emzirme donemım sımdı 29 haftalıgım korkuyorum aynı seyı yasamaktan sımdıden tedbır almak ıcın ne yapabılırım önerileriniz varmı?
Rabiaseher bsra1595 dogumdan gemen sonra 1 yumurtanin akını iyice cirp gogsune sur emzircegin zaman yika emzir tekrar sur cok iyi geliyo
prensveprensesannesii bsra1595 birşey sürüp geri silersen daha çok tahriş ve acı oluyor iyileşmiyor lansinoh diye krem var onu sürünce yıkamana gerek yok bebek yıkamadan emebiliyor vede çok çabuk iyileştiriyor ebebekte trendyolda falan bulabilirsin