Derya91 bu süreçte yanınızda bi bebek varken sevmek istememek çok normal inanın benzer durumu ben de yaşadım televizyonda falan dizilerde bebeklerini kaybeden insanlar görünce demek sadece benim başıma gelmemiş diye düşünceler içindeydim. Bebek bezi reklamları canımı sıkıyodu. Siz daha acınız tazeyken bebekli aileyle tatile gitmişsiniz sevmek istememek işkence gibi hissetmek normal ama şöyle yapın sabah kalkınca hazırlamayın bişey mecbur kalkıp yapacak o yapmasa eşi yapacak. Biz de genelde arkadaşlarımızla gidiyoruz ben hazırlarsam arkadaşım toplar o hazırlarsa ben toplarım hiç tek kişiye yüklenmedik. Keyfine varın tatilin kendinizi rahatlatacak aktiviteler yapın :) sonrası için de eğer ilgi alanınızda varsa kanaviçe yapmanızı öneririm ben onunla toparlanmıştım :)