Sibellaaaaaa Kızlarrrrrr kaçıncı haftaya kadar düşük oluyor ? Ve kaçıncı haftadan sonra artık olmuyor çok merak ediyorum ben henüz 2.5 aylığım ama sormak istedim
Gizemyakar Sibellaaaaaa bu soru aslında çok geniş kapsamlı ama eğer herhangi bir problem yoksa sanırım 4 aydan sonra düşük olmuyo
Gizemyakar Sibellaaaaaa ama tabi yine Rabbimin bileceği iş. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi 🌺