Mervefahri kızımda biz de gereksiz bulmuştuk bi tane sepet beşik almıştık. Hiç kullanamadık daracık bir şey. Bebek minicikken bile yuvarlanıp parmaklıklara yapışıyordu. Hemen oda yaptık çilek mobilyadan. 4 aylıkken kendi odasında uyumaya başladı. Çok da güzel oldu. Şimdi 2.5 yaşında ille yatağında uyumak istiyor. Şimdi yine hamileyim ama boş odamız yok başka. O yüzden mecbur ahşap sallanan asansörlü beşik aldık oğluma. Genişliği falan iyi ama oda yapamıyoruz diye içimde de kaldı.