ozlemoktaysoyer Kızlar idrar tahlili verdim hemoglobin +3 çıktı kum taş vs den şüphelendi doktorum ürolojiye yönlendirdi ultrasona yolladı o da hiçbirşey çıkmadı acaba neden olabilir yaşayan var mı bu durumu ? İdrarımdan kan vs gelmedi hiç bu arada. ☹️
busra5501 ozlemoktaysoyer bebim hep çıkıyor canım antibiyotik başladık onun dışında lökosit değerim de yüksekti ve akıntım var sarı renk :(
Glcntn ozlemoktaysoyer benim çıktı bi ara az su içtiğini gösterir günde 3 3 buçuk litreye çıkar suyu dedi çıkardım geçti
ozlemoktaysoyer busra5501 benimde akıntım oluyor doktor su iç bakalım düzelir dedi ama düzelmeyince ürolojiye gönderdi bol bol su içelim inşallah düzelir ☹️
ozlemoktaysoyer Glcntn oo çok fazlaymış su içmeye çalışıyorum ama max 2 litre oluyodu artırmaya çalışayım canım tamam
Glcntn ozlemoktaysoyer bende 2 litreyi zor içiyordum midem bulanıyor bide su içerken limon falan atıyorum . Öle arttırdım. Ama su az içince hemen sorun oluyor
ozlemoktaysoyer Glcntn kesinlikle özellikle bu dönemde bol bol içmek lazım 🤍 Allah yardımcımız olsun 🤲🏻🥰