Arkadaşlar ben 28 +3 haftalıkken korona geçirdim ve halen karantinadayız. Çok şükür öyle ağır sıkıntılar yaşamadım. Ama öksürük beni mahvetti ne yaptıysam ne denediysem malesef çözüm alamadım . Önerileriz var mı ? Yada bu durumu yaşayan gebeler var mı tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim. Bu arada daha aşımı yaptırmamıştım.