Mrblar arkadaşlar ben 16 haftalıkken ögrendim cinsiyetini kız dedi devlet sonra başka bir doktora gittim özelde %95 kız dedi %5 erkek dedi sonra 19 haftalıkken gittim bebeğin cinsiyetinin erkek oldugunu çıkıntısı var oldugunu ögrendik yanılma payı olabilir mi bu haftalarda
kime inanacagımızı sapıttık… 🙄🤷♀️