Unutmayın birşey olmuyorsa daha güzeli olacağı i icindir bende aynı şeyleri yaşadım ilk benegimi kaybettim sonra bidaha bebeğim olmayacak gibi hissettim çok ağladım birçok anneye imrenerek baktım sonra hiç ummadıgim anda hamile.oldugumu öğrendim şuan 36 haftalık hamileyim eminim sizinki de oyle olacak sabredin 🥰🙏🏻