annenur şanslıydım ıkı dogumumda mesaı saatleri içerisinde gercekleşti ve hocam yanımdaydı ama olmasa bile hocanın kendı asistanları ılgılendıgı ıcın sanırım şikayet etmezdım. Öncelıklr benı cezbeden ılk dogumumdakı ılk kontrolleri özele gittim 2 kez muayene oldum, sonra biri tavsıyesı ıle mutlu hocaya randevu aldım özelle arasında hiç bit fark yoktu cok ılgılendı ayrıntılı bilgi verdı vs bosuna para vermek mantıksız geldi 2. Bebegıme de kendısını tercıh ettım. Denemekten zarar gelmez gidin muayene olun karar verırsınz zaten