annenur ben once ozele gidiyodum. 30 oncesi dogurursam sehir hastanesine gonderecegini soyledi doktorum. Ozelde almiyolarmis. İkiz olunca bu cok buyuk ihtimal. Ben de cok huzursuz oldum. Daha once gazide ameliyat da oldum nasil ilgilendiklerini biliyorum. devlet konusunda on yargiliydim yine de dogum konusunda. Konfor rahatlik istiyodum beklemeden islerimi halletmek falan. Nazim gecsin istiyodum. Cocuklarimin cani bunlardan cok daha onemli tabiiki. Gazideki hocayla ozel muayenemde 2 asistanla birlikte yapildi muayenem. Baya uzun ulturason yaptilar. Bilgilendirdiler esime ve bana bir suru soru sordular. Bunlarin hepsi dosyama işlendi. Eksik tahlillerim varmis ozeldeki doktorum idrar tahlili bile istemedi. Ya enfeksiyonum olsaydi.. allahtan cikmadi. Tahlillerim istendi. Ertesi hafta gittik onlarin sonucunu gorustuk. Bir daha ulturasonla bakti. Ben sormadan sacimi boyatabilecegimi bile fark edip soyledi. :) gercekten cok memnun kaldim ilgilerinden. Bir sey olursa direk buraya geliyorsun dedi. Beslenemezsen yine geliyorsun doğumhanenin onune biz seni serumla besleyecegiz bebekler besinsiz kalmasin dedi :) ankaradaki cogu hastaneye gittim. Ozelleri de cok arastirdim. Doktor yakinlarim cok. Bana soylenen ozelde tobb,baskent ve guven hastanesi disinda dogum yapmamam gerektigiydi.
doktor aramak cidden zor. Ben suan memnunum. Odedigim ucret de gozume batmiyor acikcasi cidden iyi ilgileniyorlar :)