Merryy44 bnm ilk dogumum kolay oldu sezeryandi ikinciye gule oynaya gittim kabustu resmen sifir korkum vardi ama cok perisan oldum agir ve zor geldi suan ucuncude oyle olur diye korkuyorum lohusalikta cok zor gecti ikincide umarım korktugumuz gibi olmaz ama tir tir titreyecegim kesin