PrensS_annesi Ebru060619 üroloji bölümü bakıyor bide enfeksiyon hastalıkları bölümü ben ikisinede gittim.( Zaten gebeliginizi göz önünde bulundurarak tedavi uyguluyorlar) Malesef kadın doğumun bu konu ile ilgili faydasını görmedim.
Ebru060619 PrensS_annesi üroloji bölümünde hep erkek doktorlar var ya gidemem biraz çekingen biriyim, enfeksiyon bölümünüde ilk defa sizden duydum