AyglGrbz Ebru Ağırdemir.Gayet ilgili güler yüzlü ve anlayışlı.Ona da tavsiye üzerine gittim ve memnun kaldım eylül sonunda doğumum var inşallah doğuma kadar da onunla devam edicem.Bedia hanım iyi bir doktor olabilir fakat hastalarıyla herhangi bir sohbeti ilgisi yok.Ben uçak yolculuğu yapıcam sorun olur mu dedim ebru hanım hemen doktordan izin isimli izin kağıdı yazdı verdi uçakta sıkıntı olursa yanında bulunsun dedi.Ultrasonlarda bebeği anlatışı esğri yapışı insanı rahatlatıyor.Tavsiye eden arkadaşım onunla normal doğum yapmış çok fazla ilgilenip destek olmuş.Ben de öyle umuyorum.