Merhaba arkadaşlar durumu hemen açıklayayım, normalde adetim normal gününden 3-5 gün sonra gelirdi yani 35 günde bir adet olurdum ekim 11 ve kasım 11de tam gününde adet oldum. Bu ay 11inde olmadım, bugün doktora gittim gitmişken baktırayım dedim beta 104 çıktı🥺🥺🥺🥺 yani adetim birkaç aydır düzensiz olduğu için gecikti mi daha var mı tam anlayamıyorum ama bazı adet belirtileri yaşıyorum🥺🥺 yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler 🐣