38+5 olduk bugün muanemiz vardı alttan muane ettiler ama hiç bişe demedi ebe nstyede girdim ındada bişe demedi sadece sancın kanaman bebeğin hareketlerinde azalma ve suyun gelirse bunlardan biri olursa gel dedi çatı muanesinden sonra zaten ağrıyan çatı kemiğim dahada ağırmaya başladı ve yürütmüyo sizdede oldumu birde çatımı iterken karnımıda aşşağı bastırdı