Bugun hastaneye gittim 38+3 olduk nst ye bağladılar sancı falan zerre yok cati muanesi yaptilar rahim kapali dediler ultrasona gelene kadar sorun yok ultrasonla baktilar bebegim suyu sınırın altina inmis risk alamayiz dediler yarin doguma giricem ne sancım var ne rahimde açılma suyumda gelmesi nişan da gelmedi cok korkuyorum ve doktor normal dogum yapıcaz dedi suni sanci vericekler insallah bi avazda kurtulurum Rabbim butun hamileleri kurtarsin insallah