Irembusegencer Merhaba gebelikte 27. Günüm. Bebeğimi çok erken fark ettim fakat iştahım çok açıldı. Bu durumu yaşamak için çok mu erken? Psikolojik olarak mıdır?
Aslylmz Bendede aynı oldu canım çok asırı sekilde iştahım acılmıstı hamileliğimi bilmiyordum ve çokta erken öğrendim o dönem cok yedim sonradan bulantılar baslıyor zaten..
Burcinhangul Benimde aynı oldu gözümü dolabın önünde aciyordum acıktım diye ilk haftalarimda sonra iki hafta sonra kesildi