Hayal-123 Merhaba kızlar ben daha 5 haftalık hamileyim ama gül hastalığı olmus vucudum kızarıyor ve kasınıyor ne yapabilirim basında gecen oldu mu ya
sessiz_oyuncu Hayal-123 geçen biri daha yazmştı belki görüp yazar cnm bn geçirdm ama hamile değildm. Kadın doğum doktoruna sor önerirse krem kullanırsın geçmiş olsn
Hayal-123 sessiz_oyuncu teşekkür ederim canım doktora gittim cildiyeciye bayanı bende hamilelikte gecirdim dedim ılık su ile yada nemlendirici krem sür dedi hamile oldugu için bisey yapamam dedi😔🙏
sessiz_oyuncu Hayal-123 evet canım kadın doğum doktoruna söyle mutlaka belki bi önerisi olur. Stres yapma bide