Kızlar ben şehir hastanesi takipliyim, muayenelerden hiç memnun değilim aşırı kalabalık bir odaya 2-3 kişi birden alınıyor, ayrıca hiç bir bilgi verilmiyor kağıda bir şeyler karalayıp yolluyorlar. Ama doğum yapıp memnun kalanlar çok özellikle odaların tek olması cazip geliyor insana. Ama başka önerebileceğiniz memnun kaldığınız devlet hastanesi var mı.